Crochet Pippi Longstocking

Print Friendly and PDF
My daughter really likes Pippi Longstocking and therefore we planned our family trip this year to Sweden. We visited the largest zoo in Scandinavia - Kalmarden Wildlife Park and of course Astrid Lindgren's World in Vimmerby. My daughter was so excited about the trip. She said that this was the best thing that has ever happened to her. The experience would have been even greater for her if she would have understood Swedish but it did not bother her at all. As a child I also loved Astrid Lindgren's stories. It was fun also for me to visit the theme park and meet some of my favourite childhood characters. 

***

Minu tütrele väga meeldib Pipi Pikksukk ja sellepärast planeerisime selleks aastaks perereisi Rootsi. Külastasime Skandinaavia suurimat loomaaeda Kalmardenis ning muidugi Astrid Lindgreni maailma Vimmerbys. Mu tütar oli reisi pärast väga elevil ja leidis, et see oli parim asi, mis temaga juhtunud on. Elamus oleks tema jaoks muidugi suurem olnud, kui ta oleks ka rootsi keelt osanud, kuid ta ei lasknud ennast sellest pisiasjast eriti häirida. Mulle ka meeldisid lapsena Astrid Lindgreni jutud ning teemapargi külastamine ja lapsepõlve lemmik raamatutegelastega kohtumine oli isegi mulle täitsa tore. 
Before the trip I surprised my daughter with her very own crocheted Pippi Longstocking doll. She took Pippi with her to the trip and I used the opportunity to take some pictures with her and the doll. Even though the actress playing Pippi was very busy entertaining children, we had the chance to take one photo with her, Tommy and Annika as well.  

***

Enne reisi üllatasin oma tütart täitsa tema enda heegeldatud Pipi nukuga. Ta võttis Pipi ka reisile kaasa ja ma kasutasin võimalust, et teha nuku ja tütrega ka mõned pildid. Kuigi Pipi näitleja oli teemapargis väga hõivatud laste lõbustamisega, avanes meil siiski võimalus teha ka üks pilt koos tema, Tommy ja Annikaga.


Pippi is 36 cm (14 inches) tall, she is a soft and huggable doll. The dress and the shoes are not removable. I used 3.5 mm crochet hook and worsted weight yarns - Rowan Handknit Cotton and Schachenmayr Original Cotton Time. My amigurumi Pippi Longstocking is not entirely my own design. Pippi is a modification of Rudy the Redhead by Mari-Liis Lille also known as lilleliis. The hair and the dress are my own creation, I made the stockings longer and modified the sleeves of the shirt. I also changed the face expression. Originally Pippi wears boots but I gave her shoes that I embellished with tiny yellow buttons.

***

Pipi on 36 cm pikk, ta on pehme ja mõnus kaisunukk. Kasutasin Pipi heegeldamiseks 3,5 mm heegelnõela ning jämedamat sorti puuvillaseid lõngu Rowan Handknit Cotton ja Schachenmayr Original Cotton Time. Minu heegeldatud Pipi Pikksukk ei ole täiesti minu oma looming, vaid edasiarendus Mari-Liis Lille (teise nimega lilleliis) loodud Punapea Ruudist. Pipi juuksed ja kleit on minu oma looming, tegin tema sukad pikemaks ning muutsin ka pluusivarrukaid. Samuti andsin talle teistsuguse näoilme kui Ruudil. Tegelikult kannab Pipi saapaid, kuid mina tegin talle kingad, mille kaunistasin kahe pisikese kollase nööbiga. 
I discovered the amazing world of amigurumi also thanks to Mari-Liis when she introduced the art of crocheting toys in a magazine a few years ago. I have admired her work since then. She is one of my favourite amigurumi designers and has been a great inspiration to me. She published her first book "Võluväega mänguasjad" in April this year with 20 adorable amigurumi patterns in Estonian. I am happy that I was able to meet Mari-Liis in person as well and get the book with her autograph inside. There are many cute pattern in the book that I want to give it a try. 

***

Ma avastasin ka ise amigurumi võlumaailma just tänu Mari-Liisile, kui ta tutvustas mänguasjade heegeldamise kunsti mõni aasta tagasi Nipiraamatus. Ma olen tema tööd imetlenud sellest ajast alates. Ta on üks minu lemmik amigurumi disainereid ja on olnud mulle suureks inspiratsiooniks. Selle aasta aprillis avaldas ta ka oma esimese amigurumi juhendite raamatu "Võluväega mänguasjad", millest võib leida 20 imearmsa mänguasja heegeldamise õpetust nii algajale kui ka edasijõudnud heegeldajale. Mul on hea meel, et mul oli võimalus ka Mari-Liisiga isiklikult kohtuda ning tema raamat koos autori autogrammiga endale soetada. Raamatus on palju armsaid mänguasju, mida tahaksin kindlasti ühel heal päeval proovida teha. 
   
Thanks for visiting! Aitäh külastamast!

No comments:

Post a Comment

Back To Top