Sleepy Sheepy

Print Friendly and PDF
You have already learned a lot about my main hobby - crocheting. I have not written about my second hobby yet - I like to spend a lot of time in yarn shops and buy yarn. I am a yarnoholic. I love these moments when I get a babysitter for the kids and can entertain myself in a yarn shop. Sometimes I don't even notice if an hour has passed by and I am still in the same shop admiring yarn, feeling the texture and dreaming of what I could make of it. I have so much yarn at home, so I have stored it in different places around the house. Nevertheless, when I start a new project I still do not always have the right one. Sometimes I just buy yarn that I like without having the slightest idea what to make of it. The white bulky yarn that I used for this Sleepy Sheepy is also one of these yarns. 

***

Olete juba palju teada saanud minu peamise hobi - heegeldamise - kohta. Küll aga ei ole ma kirjutanud veel oma teisest hobist - mulle meeldib veeta palju aega lõngapoodides ja lõnga osta. Ma olen "lõngahoolik". Mulle meeldivad need hetked, kui saan lapsed koju hoida jätta ja lõngapoodides meelt lahutada. Mõnikord ma ei saa arugi, kui juba tund on möödas ja ma olen ikka veel samas lõngapoes erinevaid lõngu imetlemas, nende materjali katsumas ja unistamas, mida kõike ma neist teha võiks. Mul on kodus nii palju lõnga ja see on mööda maja erinevatesse kohtadesse ära paigutatud. Sellegipoolest ei ole alati just seda õiget lõnga, kui mingi uue projektiga alustan. Mõnikord ostan ma lihtsalt lõnga, mis mulle meeldib, ilma et mul oleks vähimatki ideed, mida sellest teha. See jäme valge lõng, millega heegeldasin selle tudulambakese on ka üks sellistest lõngadest.   

I got the inspiration to crochet the sleeping sheep from a cartoon called Dibo the Gift Dragon. There is a doll Annie who has a cute sleeping sheep called Oliver. I wanted to make the sheep extra cuddly and the bulky yarn was ideal for that. The soft pale pink yarn was supposed to become a hat for my baby but it is going so well with the bulky white yarn. The Sleepy Sheepy is soft like a pillow and very huggable. 

***

Inspiratsiooni tudulamba heegeldamiseks sain ma multifilmist Kingidraakon Dibo. Seal on nukk Annie, kellel on magav lammas nimega Oliver. Tahtsin oma lamba teha mõnusaks kaisuloomaks ja see jäme veidi karvane lõng oli selle jaoks just sobiv. Pehme kahvaturoosa lõng oli algselt mõeldud väiksemale tütrele mütsi tegemiseks, aga sobis nii hästi selle jämeda lõngaga. Tudulambake on pehme nagu padi ja väga mõnus kaisutada.
  
It was interesting to use bulkier yarn for a change. I usually make my toys from fine or light worsted yarn. I like that with a bulky yarn you can see the progress very soon. I also made notes while crocheting the sheep so I might make a pattern for it. The Sleepy Sheepy is 35 cm (13.8 inches) tall. I used 5 mm and 3 mm hooks, Austermann Melissa (bulky yarn) and Rowan Calmer (soft worsted yarn).

***

Vahelduseks oli jämedamat lõnga huvitav kasutada, sest tavaliselt teen ma oma mänguasjad ikka üsna peenikese lõngaga. Mulle meeldib, et jämeda lõngaga edeneb töö väga jõudsalt ja tulemust hakkab kiirelt nägema. Tegin ka heegeldamise ajal märkmeid, nii et lambast võib ühel päeval valmida ka heegeldamise juhend. Tudulambake on 35 cm pikk. Kasutasin 5  mm ja 3 mm heegelnõelu, lõngad on Austermann Melissa (jämedam) ja Rowan Calmer (pehme roosa lõng). 

Mõned inimesed kulutavad raha selliste tobedate asjade peale nagu kingad ja toit. Mina eelistan raha kulutada olulistele asjadele nagu lõng!
I love crochet and yarn humour. It makes me laugh because it is so true and I can relate to that. Here is one of my favourites for other yarnoholics out there (source: someecards.com).

***

Mulle meeldib lõnga- ja heegeldamise huumor. Need naljad panevad mind muigama, sest neis on minu jaoks palju tõtt. Siin on üks mu lemmikutest ka teistele minusugustele lõngahulludele. 

  

No comments:

Post a Comment

Back To Top