Green pig from Angry Birds

Print Friendly and PDF
Today is my nephew's 7th birthday and in the summer he already asked me to crochet something for his birthday. As he did not give me any specific guidelines I decided to experiment with the popular theme - Angry Birds. My favourite character is the Green Pig and therefore this is the first creature I made. I believe that now I will get an order from my nephews for other Angry Birds characters as well because they need something to throw down the pig.

***

Minu õepoeg saab täna 7-aastaseks ja juba suvel soovis ta, et ma talle ükskõik mida sünnipäevaks heegeldaksin. Kuna mingit konkreetset tellimust ei antud, siis otsustasin katsetada sellise laste seas populaarse teemaga nagu Angry Birds. Mulle endale meeldib nendest tegelastest kõige rohkem roheline siga ja sellepärast tegingi selle esimese katsetusena. Ma usun, et nüüd saan õepoegadelt tellimuse ka teiste Angry Birds tegelaste peale, sest millegagi on vaja see siga ju pikali loopida.



2 comments:

  1. Siga läks täna lasteaeda kaasa. :)

    ReplyDelete

Back To Top