Here, kitty kitty...

Print Friendly and PDF
Recently I saw a video in Youtube about the cutest little kitten ("Most Innocent Kitten Alive" - look it up!) and it inspired me to crochet a couple of kittens. The first one I made as a birthday gift for my daughter's friend who just started first grade. It is tiny and can be used as a key chain or a bag charm. Little girls like all kinds of bric-a-brac and of course it had to be pink. 



***

Hiljuti nägin Youtube's ühte videot jube armsast kassipojast ("Most Innocent Kitten Alive" - otsige üles) ja mul tekkis kohe isu mõned kassipojad heegeldada. Esimese kassipoja tegin sünnipäevakingiks oma tütre sõbrannale, kes just alustas esimest klassi. See kiisu on pisike ja teda saab kasutada võtmehoidja või näiteks koolikoti kaunistusena. Väikestele tüdrukutele meeldib igasugune pudi-padi ja loomulikult pidi see roosa olema. 


For the second kitten I used a pink soft mohair-like yarn that I had lying around. I had bought the yarn because it was so soft but I had no idea what to do with it. It turned out to be a good choice for the kitten because it is very soft and perfect for cuddle. The soft kitty is my older daughter's new favourite pet and she named her "Cutie" (Nunnu - in Estonian). The kitten has a small bell around the neck and my daughter said: "If the kitty is lost, it will ring the bell and I will find it again".

***

Teise kiisu valmistamiseks kasutasin hästi pehmet mohääri-moodi lõnga, mis mul vedeles. Ostsin kunagi selle lõnga, sest see oli nii pehme, aga mul polnud ideed, et mis sellest teha. Tuli välja, et kassipoja jaoks oli see lõng väga hea valik, sest kiisu sai väga pehme ja ideaalne kaisutamiseks. See pehme kiisu on minu vanema tütre uus lemmikloom ja ta pani talle nimeks Nunnu. Kassipojal on väike kelluke ümber kaela ja mu tütar ütles ilusti: "kui kiisu on kadunud, siis ta helistab kellukest ja ma leian ta kohe üles".






No comments:

Post a Comment

Back To Top