Tiny amigurumi doll

Print Friendly and PDF
My daughter was invited to a friend's birthday party again and we needed to find a gift. Usually if I have enough time before the party I try to add something handmade into the package. As my daughter and her friends get older it gets more and more difficult for me to come up with a gift that would be suitable for the little ladies. Although my first daughter is only six years old, she and her friends are already interested in make-up and dressing up. Next year they will start school already and they do not need teddy-bears and cuddly bunnies as much. 

***

Minu tütar oli taaskord kutsutud sõbra sünnipäevale ja vaja oli leida kingitus. Kui mul on piisavalt aega enne sünnipäevapidu, siis ma püüan tavaliselt ikka midagi enda tehtut kingikotti poetada. Kuna mu tütar ja tema sõbrad saavad järjest vanemaks, on ka neile väikestele preilidele sobiva kingituste välja mõtlemine järjest raskem. Kuigi mu tütar on alles kuueaastane, huvitab teda ja tema sõpru juba meikimine ja enda üles löömine. Järgmisel aastal alustavad nad juba kooliga ja ei vaja enam nii palju kaisukarusid ja -jänkusid.

Not too long ago I started to use Instagram and I really like how easily I can find and explore pictures that interest me. Accidentally I stumbled across a picture of an adorable little crochet doll and I fell in love. I knew right away that this is a perfect gift for a preschooler. I was really happy to find out that the designer - Double Treble Trinkets - had shared the pattern for free. It took me only a few of hours to finish the doll and she looks so cute. I love the fluffy hair and red cheeks (I used some pink lip gloss for that). The designer has many cute designs that you can see from her Facebook page. She has made one doll with wings based on the same dolly design and this is my favourite. I want to make one little fairy for my daughter my daughter as well and she has asked me to make yellow hair to the fairy doll.  

***

Alles üsna hiljuti hakkasin Instagrami kasutama ja mulle väga meeldib, kui lihtsasti ma saan leida pilte teemadest, mis just mind huvitavad. Juhuslikult sattusin peale ühele väga armsa heegeldatud nuku pildile ja armusin ära. Teadsin kohe, et see on just sobiv kink ühele koolieelikule. Ja õige toredam oli see, et selle nuku looja - Double Treble Trinkets - oli sellele ka tasuta heegeldamise juhendi kirjutanud. Mul võttis ainult mõned tunnid aega, et see nukuke valmis heegeldada ja ta näeb nii armas välja. Mulle meeldivad need kohevad juuksed ja punased põsed (selle jaoks kasutasin natuke roosat huuleläiget). Sellel disaineril on palju väga armsaid heegeldatud mänguasju, mida võib näha ka tema Facebooki lehel. Minu lemmik neist on üks nukk, mille ta on teinud sama juhendi järgi, kuid lisanud ka tiivad. Tahan oma tütrele ka teha ühe väikse nukukese haldjatiibadega ja tütar palus mul nukule teha kollased juuksed. Kingitusele tegin juurde ka ise sünnipäevakaardi.


Thank you for visiting!
Tänan, et läbi astusite!

No comments:

Post a Comment

Back To Top